Ово упутство ће Вам помоћи у креирању докумената потребних за Школски програм.
Потребно је да креирате ваше документе (један или више, у зависности колико предмета држите) у одговарајућем фолдеру на Наставничком тимском диску, на нашем G Suite домену. На располагању имате шаблоне које можете да користите.
Следи упутство, корак по корак, како да креирате ваш документ:
1. Улогујте се на свој школски налог
2. Покрените Гугл Диск апликацију
{phocagallery view=category|categoryid=22|imageid=268}
3. Идите на Дискове тимова, па на Наставнички диск
{phocagallery view=category|categoryid=22|limitstart=1|limitcount=2}
4. Уђите у фолдер "ШКОЛСКИ ПРОГРАМ" и унутар њега пронађите фолдер који се односи на ваш предмет.
{phocagallery view=category|categoryid=22|limitstart=3|limitcount=5}
5. Креирајте нову Гугл табелу из шаблона. Изаберите између два шаблона онај који је за ваш предмет ("ТШ НТ Шк Пр без стандарда" или "ТШ НТ Шк Пр са стандардима")
{phocagallery view=category|categoryid=22|limitstart=8|limitcount=4}
6. Промените име фајла тако да одговара вашем предмету и одељењу
{phocagallery view=category|categoryid=22|limitstart=12|limitcount=2}
Сад можете да попуњавате табеле (имате више страна: Предмет, Садржаји, Наставне теме, итд..)
Напомене: Документ се аутоматски снима након сваке ваше промене. Не морате да га завршите одједном, само запамтите где се налази :) Можете да погледате туђе документе како бисте добили идеје или помоћ, сви наставници виде све што је на наставничком диску, али пазите да не мењате оно што није ваше :) Систем бележи ко је извршио последњу промену фајла! ;)
Надамо се да је ово упутсво било корисно и да ћете се снаћи :)