Ово упутство ће Вам помоћи у креирању докумената потребних за Школски програм. 

Потребно је да креирате ваше документе (један или више, у зависности колико предмета држите) у одговарајућем фолдеру на Наставничком тимском диску, на нашем G Suite домену. На располагању имате шаблоне које можете да користите. 

Следи упутство, корак по корак, како да креирате ваш документ:

1. Улогујте се на свој школски налог

2. Покрените Гугл Диск апликацију 

{phocagallery view=category|categoryid=22|imageid=268}

 

3. Идите на Дискове тимова, па на Наставнички диск

{phocagallery view=category|categoryid=22|limitstart=1|limitcount=2}

 

4. Уђите у фолдер "ШКОЛСКИ ПРОГРАМ" и унутар њега пронађите фолдер који се односи на ваш предмет.

{phocagallery view=category|categoryid=22|limitstart=3|limitcount=5}

 

5. Креирајте нову Гугл табелу из шаблона. Изаберите између два шаблона онај који је за ваш предмет ("ТШ НТ Шк Пр без стандарда" или "ТШ НТ Шк Пр са стандардима")

{phocagallery view=category|categoryid=22|limitstart=8|limitcount=4}

 

6. Промените име фајла тако да одговара вашем предмету и одељењу

{phocagallery view=category|categoryid=22|limitstart=12|limitcount=2}

 

Сад можете да попуњавате табеле (имате више страна: Предмет, Садржаји, Наставне теме, итд..)

Напомене: Документ се аутоматски снима након сваке ваше промене. Не морате да га завршите одједном, само запамтите где се налази :) Можете да погледате туђе документе како бисте добили идеје или помоћ, сви наставници виде све што је на наставничком диску, али пазите да не мењате оно што није ваше :) Систем бележи ко је извршио последњу промену фајла! ;) 

Надамо се да је ово упутсво било корисно и да ћете се снаћи :)